17 Şubat 2013 Pazar

Ben kimim:):)

Merhaba..
Bugün katıldım buraya aklımdakileri parmak ucumla birleştirip sizlere sunmak için.Herkesin olduğu gibi benimde hayallerim var çocukluğumdan beri kurduğum ama bi türlü gerçekleştiremediğim..az da olsa bu hayalimi gerçekleştirmek için burdayım.Bu güne kadar ne yaptınız derseniz;Fatih üniversitesi ing-türkçe çevirmenlik okudum.Fakat bu bölümle ilgili hiç çalışmadım.Niyeyse hiçte sevemedim.Hobi olarak başladığım takı tasarım,örgü ve ufaktan da olsa kıyafet tasarımı benim için bi işe dönüştü.Zevkle yaptığım,yaptıkça keyif aldığım ve hayatıma güzel bi anlam katan bir iş.Umuyorum ki blogumu gezerken sizde bu zevki benimle paylaşırsınız.Ufakta olsa yorumlar yaparsınız.Beğendiğiniz bir ürün olursa da zevkle yaparım.Benimle iletişime geçmeniz yeterli.Mail adresim sahinburcu3@gmail.com
Hayal dünyamı merak eden herkesi beklerim.
                            Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder